Nestlé Türkiye, 2016 uluslararası SABRE Ödülleri’nde finale kaldı

Geri DönNis 19, 2017

Nestlé Türkiye, 150. yılında başlattığı “İyi Beslen, Mutlu Yaşa” programıyla dünyanın en saygın PR ödül programlarından olan EMEA SABRE Ödülleri’nin “Marka İnşası” kategorisinde finalist oldu.
2017 EMEA SABRE Ödülleri’nde 2.400 başvuru arasında finale kalan markalar açıklandı. Marka ve itibar alanında en başarılı çalışmaların ödüllendirildiği organizasyonda finalistler uluslararası alanda 40 sektör liderinden oluşan jürinin değerlendirmesi sonucunda belirlendi.

Kazananlar, 23 Mayıs 2017’de Londra’da düzenlenecek törenle sahiplerini bulacak.

Kamuoyunda beslenme, sağlık ve iyi yaşam konularında farkındalık yaratılması hedefleniyor
Dünyanın lider “Beslenme, Sağlık ve İyi Yaşam” şirketi Nestlé’nin kuruluşunun 150. yılı vesilesiyle başlatılan “İyi Beslen, Mutlu Yaşa” programı, kamuoyunda beslenme, sağlık ve iyi yaşam konularında farkındalık yaratmayı hedefliyor. Türkiye Diyetisyenler Derneği işbirliğiyle hayata geçirilen programın ilk yılında dört farklı uzman 11 ilde 22 farklı lokasyonda düzenlenen sohbet toplantılarında katılımcılarla bir araya geldi. Beslenme, fiziksel aktivite, ruh ve zihin sağlığı konularında öneri ve deneyimlerini paylaşan uzmanlarla çok geniş kitlelere ulaşan Nestlé Türkiye, “İyi Beslen, Mutlu Yaşa” isimli dijital platformu ve sosyal sorumluluk projeleriyle de beslenme, sağlık ve iyi yaşam alanlarında faydalı bilgiler sağlıyor.