Nestlé Kahvaltılık Gevrekler’den yeni yulaf gevreği: Lezzetli yulaf aşkı, Nestlé Lifita ile başlıyor

Geri DönŞub 9, 2017

Hem sevgisinde hem beslenme tercihinde yulaftan yana olanlar, yulaftan gelen iyiliği lezzetle birleştiren Nestlé Lifita’yı tercih ediyor. Mutlu ve iyilik dolu bir güne başlamanın anahtarı Lifita, doğal lif içeriği sayesinde bir porsiyonuyla günlük lif gereksiniminin yüzde 14’ünü karşılıyor. B vitaminleri, kalsiyum ve demir içeriğiyle de vitamin ve mineral alımına katkıda bulunuyor.

lifita

Nestlé Türkiye, güne iyi bir şekilde başlamak için besleyici ve lezzetli bir alternatif olan kahvaltılık gevrek ürünlerini 20 yıldır Türkiye’deki tüketicilerin beğenisine sunuyor. Bugün bir yılda yarım milyar kase kahvaltılık gevrek tüketilen Türkiye’de Nestlé Lifita yulafa lezzet katan formülüyle tüketicilerin kahvaltılık gevrek aşkını güçlendiriyor.

Damak tadına önem verenlerin yeni sevgilisi

Damak tadına önem verenlerin yeni sevgilisi olmaya aday Nestlé Lifita, yüksek lif içerikli yulaftan gelen iyiliği tam tahıllı ballı halkalarla buluşturuyor. Yulafın lezzetli olamayacağı yönündeki yaygın algıyı tersine çeviren içeriği, yüzde 85 oranında yulaf gevreği ve yüzde 15 oranında ballı tahıl halkalarının ideal birleşimiyle elde ediliyor. Besleyici ve mutluluk verici bir kahvaltı ile güne başlamanın anahtarı Nestlé Lifita’nın bir porsiyonu (40 g) günlük lif gereksiniminin yüzde 14’ünü karşılıyor. Aynı zamanda B vitaminleri, kalsiyum ve demir içeriğiyle vitamin ve mineral alımına katkıda bulunuyor. Güne bir porsiyon Lifita ile başlandığında beslenme önerilerinde yer alan günlük demir gereksiniminin yüzde 41’i, kalsiyum gereksiniminin ise yüzde 27’si karşılanabiliyor.

Tokluk hissi yaratan tam tahıllı besinler, kilo kontrolüne yardım ediyor

Besleyici bir tam tahıl olan yulaf, hem doğal bir lif kaynağı hem de B vitamini, demir, magnezyum ve fosfor gibi vitamin ve mineraller içeren birtahıl. . Araştırmalar, yulafın içinde doğal olarak bulunan, çözünür lif beta-glukanın günde 3 gram tüketilmesinin, kan kolestrol düzeyini anlamlı oranda düşürebildiğini gösteriyor. Yulaf içeriği yüksek tam tahıllı besinlerin tüketimi aynı zamanda tokluk hissinin oluşumunu sağlayarak kilo kontrolüne yardımcı oluyor. Lif açısından zengin olan yulaf ve tam tahıllar, sindirimin düzenlenmesi ve kabızlığın azaltılmasında önemli bir yardımcı olarak görülüyor. Süt veya yoğurtla tüketilerek besleyici içeriği daha da zenginleşen yulaflı ürünlerin günlük beslenmenin ve alışveriş listesinin parçası haline getirilmesi lif gereksiniminin karşılanması açısından önemli bulunuyor.

Neden Yulaf?

Yulafa günlük beslenmede yer vermeyi gerektiren önemli özellikleri şöyle:

  • Sodyum içeriği düşüktür.

  • Doğal bir enerji kaynağıdır.

  • Tam tahıllıdır.

  • Lif kaynağıdır.

  • Glisemik kontrol ve kan kolesterol seviyelerinin düşürülmesine yardımcı bir lif türü olan beta-glukan içeriği yüksektir.

  • B1 vitamini, demir, magnezyum ve fosfor için kaynaktır.

Nestlé Hakkında:

Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé’nin temelleri 1866 yılında İsviçre’nin Vevey kasabasında atılır. Şirketin kurucusu Henri Nestlé dünyanın ilk hazır bebek mamasını geliştirir. Farine Lactée” adı verilen süt bazlı bebek maması olan bu ilk Nestlé ürünü, şirketin insanı ve sağlığı her şartta öncelikli tutma, bilimsel araştırma kalite, güven, gibi temel değerlerinin de bir sembolü olur.

Nestlé,  150 yılı aşkın sürede yeni ürünler, yeni kategoriler ile istikrarlı bir şekilde büyümüş ve dünya gıda ve beslenme sektörünün lideri haline gelmiştir. Bugün Nestlé 500’e yakın fabrikası 335,000 çalışanı ile dünyanın neredeyse tüm ülkelerinde faaliyet göstermektedir.

4 kıtada 34 merkezde 5000 kişilik bir ekiple AR-GE çalışmaları yürüten Nestlé ve  AR-GE’ye her yıl yaptığı 1,7 milyar doların üzerindeki yatırımla araştırma geliştirme konusunda da gıda firmaları arasında lider konumdadır. 1909 yılında,  ülkemize giren Nestlé Türkiye’nin en köklü gıda firmalarındandır.  1927’de Türkiye’deki ilk çikolata fabrikasını kurarak üretime başlayan Nestlé,  bugün 12 kategoride 800‘ün üzerinde  ürünü ve 50‘ye yakın markasıyla faaliyet göstermektedir. Üretimini Bursa Karacabey ve Bursa Kestel’deki fabrikalarında gerçekleştiren, Nestlé Türkiye’de satılmakta olan ürünlerinin %92’sini Türkiye’de  üretmektedir. 100 yılı aşkın süredir Türkiye’de faaliyet gösteren Nestlé bugün 3800  kişiye doğrudan, 7000’in üzerinde kişiye  dolaylı olarak istihdam sağlamaktadır. Nestlé, Türkiye’deki üretim üssünden başta Ortadoğu ve Kuzey Afrika olmak üzere bölge ülkelerine ihracat gerçekleştirmektedir.

www.nestle.com.trwww.facebook.com/NestleTurkiye