NESCAFÉ Classic ile herkese keyifli bir mola

Geri DönEki 16, 2012

Kahvenin vazgeçilmez tadı NESCAFÉ Classic, tüketicilerin hayatının her anında onlarla birlikte olmaya devam ediyor. Yeni reklam kampanyasında “mola” konseptini kullanan NESCAFÉ Classic, kahve sevenlerin gün boyu verdikleri molalarda yüzde 100 gerçek kahve tadını ve yeniden canlanmanın keyfini sunuyor.

Özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen NESCAFÉ Classic, gün boyu verilen molalarda tüketicilerin hep yanında. Kahve sevenler, NESCAFÉ Classic’in yüzde 100 gerçek kahve tadı sayesinde, sevdikleriyle geçirdikleri mola anlarını daha samimi ve keyifli yaşıyor, yeniden canlanıp güne kaldığı yerden devam ediyor.

Yeni reklam kampanyasında mola konseptini kullanan NESCAFÉ Classic’in reklam filmi, mola anını bize hatırlatmak için, kırmızı NESCAFÉ fincanının kenarına kaşıkla vurulduğunda çıkan “tık tık” sesiyle açılıyor ve bi’ kahve molasına davet ediyor. Kampanya kapsamında sunulan reklam filmlerinde kahvesini sert sevenlere sade içmeleri, yumuşak sevenlere ise bol COFEE-MATE’li içmelerini hatırlatılıyor, mola anlarının NESCAFÉ Classic’in yüzde 100 gerçek kahve tadı sayesinde daha keyifli yaşandığı anlatılıyor.

Kahve sevenler, her fincanda yudumladıkları enfes NESCAFÉ Classic tadıyla, molalarında yeniden canlanmanın keyfine varıyor, güne kaldığı yerden devam ediyor.