Bitter çikolatalı Nestlé DAMAK Gece reklamı yayında

Geri DönŞub 11, 2015

Antep fıstıklı enfes lezzetiyle Türkiye’de çikolataseverlerin vazgeçilmezi Nestlé DAMAK’ın bitter versiyonu olan yeni “Nestlé DAMAK Gece” için çekilen “Efsenevi Gece” temalı reklam filmi TV’lerde yayına başladı. Reklamda, Nestlé DAMAK Gece’nin, içerdiği yüzde 55 kakao oranı ve bitter lezzetiyle yeni heyecanlar arayanlar için, tutkulu ve kışkırtıcı bir deneyim vaat ettiği mesajı veriliyor.

Reklamda, görüntüde beliren DAMAK paketinin üzerinde uçuşan siyah tüller, siyah çikolatalı yeni DAMAK Gece’nin bitter özelliğini vurguluyor. Ardından siyah çikolataya fıstığın karıştırıldığı cazip görüntülere, ünlü oyuncu Çetin Tekindor tarafından seslendirilen dış ses, “fıstığın bitter çikolatayla kışkırtıcı buluşması” sözleriyle eşlik ediyor. Finalde şık bir gece davetinde olabilecek güzel bir kadın, siyah maskesiyle Nestlé DAMAK Gece’nin “efsanevi gece” temasına göndermede bulunuyor.

Saatchi & Saatchi İstanbul reklam ajansı tarafından çekilen reklam filminde izleyiciye yeni Nestlé DAMAK Gece’nin “efsanevi bir lezzet” olduğu mesajı aktarılıyor.

REKLAMIN KÜNYESİ:

Reklamveren : Nestle Türkiye

Reklam Ajansı : Saatchi & Saatchi İstanbul

Kreatif Direktör : Tarkan Barlas

Kreatif ekip : Zeynep Yalçınkaya, Müge Özalpay, Sedef Karakaş

Stratejik Planlama : Sinan Demirez, Gizem Ateş

Müşteri ilişkileri Ekibi: İlke Güner, Celil Kaya

Ajans Prodüktörü : Arzu Köksal, Ceyhun Sevil

Nestlé Hakkında

Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé’nin temelleri 1867 yılında İsviçre’nin Vevey kasabasında atılır. Kimyager olan şirketin kurucusu Henri Nestlé dünyanın ilk hazır bebek mamasını geliştirir. Farine Lactée” (sütlü un) ismi verilen bu ilk Nestlé ürünü, şirketin insanı ve sağlığı her şartta öncelikli tutma, bilimsel araştırma kalite, güven, gibi temel değerlerinin de bir sembolü olur.

Nestlé, 147 yılda yeni ürünler, yeni kategoriler ile istikrarlı bir şekilde büyümüş ve dünya gıda ve beslenme sektörünün lideri haline gelmiştir. Bugün Nestlé 500’e yakın fabrikası 339,000 çalışanı ile dünyanın neredeyse tüm ülkelerinde faaliyet göstermektedir.

4 kıtada 34 merkezde 5500 kişilik bir ekiple AR-GE çalışmaları yürüten Nestlé, AR-GE’ye her yıl yaptığı 1, 7 milyar Amerikan Doları yatırımla araştırma geliştirme konusunda da gıda firmaları arasında lider konumdadır. 1909 yılında, ülkemize giren Nestlé Türkiye’nin en köklü gıda firmasıdır. 1927’de ülkemizin ilk çikolata fabrikasını kurarak üretime başlayan Nestlé, bugün 12 kategoride 800‘ ün üzerinde ürünü ve 50‘ye yakın markasıyla faaliyet göstermektedir.