Geleceğin Diyetisyenleri De Boy Ve Kilo Ölçümü Yaparak, Sağlıklı Beslenme Konusunda Tavsiyelerde Bulunacak

Geri DönOca 13, 2014

"NESTLÉ, İYİ BESLEN MUTLU YAŞA" ETKİNLİĞİ BAŞLIYOR

Dünyanınlider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé, sağlıklıbeslenme ve iyi yaşam konusundaki bilincin arttırılmasına katkısağlamak amacıyla Türkiye'nin seçkin hipermarket ve süpermarketlerinde üç ay sürecek özel bir etkinliği başlatıyor. BESVAK (Prof. Dr. Ayşe Baysal Beslenme Eğitimi ve AraştırmaVakfı) ile işbirliği içerisinde gerçekleştirilecek etkinlik kapsamında, 'Beslenme ve Diyetetik' bölümlerinde eğitim alangeleceğin diyetisyen adayları mağaza içerisinde kurulacak stantalanlarında boy ve kilo ölçümü yaparak, sağlıklı ve dengeli beslenme konusunda tüketicilere tavsiyelerde bulunacak.

Tüketicilerine 12 kategoride 800'ün üzerinde sağlıklı, lezzetli, kaliteli ve güvenilir ürünler sunan Nestlé, 100 yılı aşkın tecrübesiyle beslenme, sağlık ve iyi yaşam konusunda bilinçlendirme etkinliği başlatıyor. BESVAK ile gerçekleştirilen işbirliği kapsamındailk olarak 14 - 27 Ocak 2014 tarihleri arasında CarrefourSA hipermarketlerinde başlayacak olan "Nestlé, İyi Beslen MutluYaşa" etkinliği üç ay boyunca Türkiye'nin seçkinhipermarketleri ve süpermarketlerinde devam edecek.

Nestlé'nin katkısıyla BESVAK eğitim bursu alan 'Beslenme ve Diyetetik' bölümü öğrencileri, "Nestlé, İyi Beslen Mutlu Yaşa" etkinliğine destek veriyor.

Geleceğin diyetisyenleri, mağaza içerisinde kurulacak özel stantlarda boy ve kilo ölçümü, vücut kitle endeksi hesaplaması yapacak, ve sağlıklı beslenme konusunda tavsiyelerde bulunacak. Etkinlik süresince, 'Beslenme ve Diyetetik' konusunda eğitim alan yaklaşık 110 öğrenci görev alacak. Üç ay süresince devam edecek aktivite çerçevesinde toplam 250.000 tüketicinin bu tavsiyelerden faydalanması hedefleniyor. Tüketiciler kampanya ile eş zamanlı olarak Nestlé Türkiye'nin facebook sayfası ve Nestlé, İyi Beslen Mutlu Yaşa youtube kanalı üzerinden de bilgi alabilecekler.

Nestlé'nin önceliği 'sağlıklı beslenme ve iyi yaşam'

Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé, 1867'de ilk bebek mamasını bulmasından itibaren beslenme ve iyi yaşam araştırmalarının liderliğini üstlenerek, insanların hayatlarını iyileştirmeye katkıda bulunuyor. Bu çerçevede kurumsal yaklaşımını "Good Food Good Life" olarak  ifade eden Nestlé, dünyanın her yerindeki tüketicilere her zaman ve her koşulda bilimsel araştırmaya dayalı, lezzetli, kaliteli ve güvenilir ürünler sunmayı amaçlıyor. Nestlé'nin global vizyonu, Türkiye'de "Nestlé, İyi Beslen Mutlu Yaşa" sloganıyla tüketicilere ulaştırılıyor.

Nestlé, sağlıklı beslenme ve iyi yaşam hakkında tüketicilerin bilinç düzeylerini artırmayı, en büyük önceliği olarak görüyor.