Nestlé® NESFIT®’ten meme kanseri bilinçlendirme kampanyası

Geri DönKas 4, 2015

NESFIT®’in dijital kampanyasında kadınlar pembe kurdele çizerek #pembekurdelem hashtagi ile instagramda paylaşmaya ve bilinçlenmeye katkıda bulunmaya davet ediliyor

Nestlé® NESFIT®, kadınları meme kanseri konusunda bilinçlendirmek amacıyla dijital platformlarda bir kampanya başlattı. “Telefonunu günde 100 kereden fazla kontrol ediyorsun, peki ya kendini?” uyarısıyla başlayan ve YouTube, Facebook, İzlesene gibi mecralarda yayınlanan kampanya videoları, kadınların meme kanserinin erken teşhisi için kendi kendilerini kontrol etmeleri konusunda bilinçlendirilmesini hedefliyor.

“Telefonunu günde 100 kereden fazla kontrol ediyorsun, peki ya kendini?, Kontrol etmeniz gereken başka bir sey yok mu?” sorularıyla kadınları harekete geçirmeyi amaçlayan kampanya videosu, meme kanseri muayenesini kendilerinin yapmasını teşvik ediyor ve sonunda da pembe kurdele çizerek instagrama yüklemeye davet ediyor. Pempe kurdela çizerek, #pembekurdelem hashtagi ile paylaşanlar böylece hem kampanyaya destek veriyor hem de kendi arkadaş çevrelerini bilinçlendiriyorlar.

Nestlé® NESFIT®’in #pembekurdelem kampanyası bazı web sitelerindeki bannerlar ile de destekleniyor.

Konuya ilişkin bilgi ve tavsiyeler için lütfen tıklayınız: www.nesfit.com.tr