Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Probiyotikler

Bazı bakterilerin zararlı olabileceğini hepimizi biliyoruz fakat bakteriler vücudumuzun normal bir parçasıdır. Probiyotikler vücudunuzda ihtiyacımız olan tüm iyi bakterilerin bulunmasına yardımcı olabilmektedir. Probiyotikler doğal olarak bazı fermente besinlerde bulunan canlı ve iyi bakterilerdir ve sağlığa olan faydaları nedeniyle diğer besinlere eklenir veya takviye olarak alınır.

İyi bakterilerle midenizi mutlu edin

Probiyotik içeren bir ürün tükettikten sonra iyi bakteriler sindirim kanalına geçerek sindirim sistemindeki bakterilerin genel dengesinin artırılmasına yardımcı olur. Beslenme biçimi, stres ve antibiyotikler gibi etmenler sindirim sistemindeki iyi bakteri dengesini bozabilmektedir. Probiyotikler zararlı bakterilerin dengelenmesine yardımcı olarak sindirim sistemi sağlığını koruyabilmektedir.

Probiyotik kaynakları


Doğal kaynaklar İlave canlı kültürlü kaynaklar
Yoğurt Yoğurt
Kefir Meyve suyu
Lahana turşusu Tahıl
Miso Ekmek
Yayık ayranı Peynir
Kimchi Besin takviyeleri


Bu sayfada yer alan genel bilgiler doktor tavsiyesi yerine geçmek amacıyla verilmemiştir. Durumunuz hakkında özel tavsiyeler için lütfen doktorunuza başvurunuz.