Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

1948-1959


Tüketici için pratiklik dönemi

Artan refahın damgasını vurduğu savaş sonrası dönemde, ABD ve Avrupalılar buzdolapları ve dondurucular gibi hayatı kolaylaştıran makineler satın almaya başlarlar. Nestlé Alimentana, hazır yemeklere de ilgi gösteren tüketicinin bu ihtiyacını Nesquik ve Maggi hazır öğünlerinin de aralarında yer aldığı yeni ürünler ile karşılar.

Önemli Tarihler

1948

Nestle Tarihi

Nestlé Alimentana, Nescafé ile aynı yöntemi kullanarak ürettiği ve hem sıcak hem de soğuk olarak tüketilebilen suda çözünebilir çayı Nestea’yi ABD’e tüketime sunar. Soğuk sütte kolaylıkla çözünebilen Nesquik de ABD’de piyasaya sürülür ve en çok satan ürünler arasına girer.


1954

Nestle Tarihi

1948 yılından itibaren toz halinde mevcut olan Nestlé tahıllı bebek maması, Cerelac olarak yeniden markalanmıştır. Başlangıçta bulyon halinde satılan Maggi çeşni markası Fondor toz halinde piyasaya sürülür. Kullanışlı bir tuzluk içinde ambalajlanan Fondor, artık sadece mutfakta değil, sofrada da yemeklere tat katmak için kullanılabilecektir.


1957

Konserve ravioli, Maggi markası altında piyasaya sürülür. Elde edilen büyük başarı, Nestlé’yi daha fazla hazır gıdayı tüketicinin beğenisine sunmaya sevk eder.