Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nescafé’den yumuşak içimiyle yepyeni bir lezzet

Basın Bültenleri'ne Geri Dön
Mar 17, 2020

Nescafé’den yumuşak içimiyle yepyeni bir lezzet

Türk kahvesinin sütle harmanı Keyf-i Türk

Nescafé’nin, Türk kahvesinden aldığı ilhamı, 82 yıllık kahve uzmanlığıyla birleştirerek geliştirdiği Nescafé 3ü1 Arada Keyf-i Türk, bir yıllık ürün geliştirme sürecinin ardından tüketicilerle buluştu.

Nescafé 3ü1 Arada ailesinin yeni üyesi Keyf-i Türk, Türk kahvesinin sütle harmanından ortaya çıkan yeni nesil bir kahve olarak Şubat 2020’de raflarda yerini aldı. Türk kahvesi ve farklı geleneksel lezzetleri içeren yumuşak içimli bir hazır kahve karışımı olan Keyf-i Türk, hem kahve hem de fal keyfini her an her yere taşıma pratikliği sunuyor.

Keyf-i Türk, Nestlé’nin Bursa Karacabey Fabrikası’nda, bir yıl süren yoğun bir Ar-Ge sürecinin sonucunda geliştirildi. Benzersiz bir formül üzerinde çalışmanın heyecanını yaşayan ekip, en doğru formüle ulaşmak için çok sayıda reçete üzerinde çalıştı. Yaklaşık 1.500 kişiyle tadım ve konsept testlerinden geçen Keyf-i Türk, son aşamada lezzetinden kıvamına, ambalajından pratikliğine her yönüyle tüketiciden tam not aldı.

Nestlé Türkiye İçecekler Genel Müdürü Pınar Öney Bilsel, yeni ürüne ilişkin değerlendirmesinde, “Gelenekselliği modernlik ile harmanlayan yeni Keyf-i Türk ile bir Türk klasiğinin yeni nesil versiyonunu tüketicilerimize sunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Türk kahvesi bu toprakların çok köklü geçmişe sahip bir değeri. Bu değeri Nescafé uzmanlığıyla birleştirirken çok hassas, uzun ama bir o kadar da keyifli bir Ar-Ge sürecinden geçtik. Sonunda tüketicilerimizin takdirini kazanan yepyeni bir ürüne imza attık. Tadına bir kez varanın bir daha kolay kolay vazgeçemediği Keyf-i Türk’ün, ülkemiz kahve tüketim alışkanlıklarında yeni bir dönemin başlangıcı olacağına inanıyoruz” dedi.

Faladdin iş birliğiyle fal keyfi

Yeni bir kategori yaratmaya aday Keyf-i Türk, Türk kahvesi içeriği sayesinde tadı, kıvamı ve telvesiyle alışılageldik hazır kahve karışımlarından ayrışıyor. Sonunda fincanda kalan telvesiyle fal keyfini de mümkün kılıyor. Falın modern hali Faladdin ile gerçekleştirilen iş birliği kapsamında kahveyi bitirir bitirmez fotoğrafını çekip uygulamaya göndermek ve Faladdin içerisindeki Keyf-i Türk falıyla yeni nesil fal deneyimini yaşamak mümkün.

NESCAFÉ Hakkında
NESCAFÉ’nin hikayesi, 1930 yılında Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre laboratuarlarında tam 8 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé” ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan Nescafé, bugün dünyada 150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla Nescafé içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen Nescafé, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası olan Nescafé; Nescafé Gold, Nescafé 3ü1 Arada, Nescafe Xpress, Nescafé Classic ve daha pek çok ürünü ve Nescafé Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine sistemlerinin yanı sıra ev dışı tüketime özel Nescafé Milano ve Nescafé Alegria profesyonel çözümleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.

Bilgi için:
Mehtap Çakıroğlu Kaynak
Ogilvy Public Relations
[email protected] 
+90 530 5807418

Article Type