Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Türk kahvesinin sütle harmanı Keyf-i Türk için Sezen Aksu’nun kıpır kıpır şarkısıyla lezzete davet

Basın Bültenleri'ne Geri Dön
Mar 17, 2020

Türk kahvesinin sütle harmanı Keyf-i Türk için Sezen Aksu’nun kıpır kıpır şarkısıyla lezzete davet

NESCAFÉ 3ü1 Arada ailesinin yeni üyesi ve Türk kahvesinin sütle harmanından ortaya çıkan yeni nesil kahve Keyf-i Türk Şubat 2020’de kahveseverlerin beğenisine sunuldu.

Türk kahvesi ve farklı geleneksel lezzetleri içeren yumuşak içimli bir hazır kahve karışımı olan Keyf-i Türk’ün iletişim kampanyasındaki ilham kaynağı Sezen Aksu’nun “Oh Oh” şarkısı oldu. Kampanyanın reklam filmi, eğlenceli notalarıyla kahveseverleri Keyf-i Türk’ü “Afiyetle içmeye” davet ediyor.

Tıpkı Keyf-i Türk gibi geleneksel ve modern unsurları bir arada sunan reklam filminde Keyf-i Türk’ün lezzetine, kıvamına, köpüğüne ve içeriğindeki Türk kahvesinin sağladığı telve ile gelen fal özelliğine dikkat çekiliyor.

Isobar Türkiye imzalı reklam filminin prodüksiyonunu Kala Film üstlendi.

Film:
https://www.youtube.com/watch?v=K3dvmHPkptk
Künye:
Reklamveren: Nestlé Türkiye / NESCAFÉ
Reklamveren Ekip: Burçin Alev Ekşi, Yeşim Akduman Erişmiş, Burcu Orhun, Melisa Begiç, Ece Güven
Reklam Ajansı: Isobar Türkiye
Kreatif Direktör: Semih Altıner
Yaratıcı Grup: Atıl Önder, Erhan Balkan, Çağlar Öztürk, Baki Özçelik, Gökhan Koşar, Can Akalın
Müşteri İlişkileri Direktörü: Eldem Çulpan
Marka Yöneticisi: Sera Duru, Melis Tangör
Sosyal Medya Supervizör: Berdan Özdemir
Ajans Prodüktörü: Muzaffer Yiğit
Prodüksiyon Şirketi: KALA Film
Yönetmen: Serter Tırmık
Medya Ajansı: Mindshare

NESCAFÉ Hakkında
NESCAFÉ’nin hikayesi, 1930 yılında Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre laboratuarlarında tam 8 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé” ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan NESCAFÉ, bugün dünyada 150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla NESCAFÉ içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen NESCAFÉ, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası olan NESCAFÉ; NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ 3ü1 Arada, NESCAFÉ Xpress, NESCAFÉ Classic ve daha pek çok ürünü ve NESCAFÉ Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine sistemlerinin yanı sıra ev dışı tüketime özel NESCAFÉ Milano ve NESCAFÉ Alegria profesyonel çözümleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.

Bilgi için:
Mehtap Çakıroğlu Kaynak
Ogilvy Public Relations
[email protected] 
+90 530 5807418

Article Type