Sort results by
Sort results by

Türkiye’nin en sevilen kahvesi Nescafé, Türk Eğitim Vakfı iş birliğiyle eğitim hayatında da gençlerin yanında

Basın Bültenleri'ne Geri Dön
nescafe-tev-basin

Türkiye’nin en sevilen kahvesi Nescafé, Türk Eğitim Vakfı iş birliğiyle eğitim hayatında da gençlerin yanında 

 

80 yılı aşkın geçmişiyle 6 nesildir trendleri belirleyen Türkiye’nin en sevilen kahvesi Nescafé, gençlerin eğitim hayatında hem maddi hem de manevi destek sunacak bir iş birliği için Türk Eğitim Vakfı (TEV) ile bir araya geldi. Türk Eğitim Vakfı (TEV) logosunun ilk kez bir ürün paketinde kullanıldığı “Eğitim için 3ü1 Arada” projesiyle 81 ilde yüzlerce öğrenciye burs ve online eğitim desteği sağlanırken, Nescafé çalışanlarının gönüllü mentorluk desteğiyle gençlere eğitim ve iş hayatında ihtiyaç duydukları rol modeller sunuluyor. 

Altı yıldır üst üste Türkiye’nin en sevilen kahvesi seçilen ve her yıl kahveseverlere sevgilerinin karşılıklı olduğunu farklı ve yaratıcı iletişim çalışmalarıyla anlatan Nescafé, bu yıl farklı bir yöntem izleyerek Türk Eğitim Vakfı (TEV) iş birliği ile bir proje başlattı. 
“Eğitim için 3ü1 Arada” projesi, her yıl 1,5 milyon öğrencinin sadece maddi yetersizliklerden dolayı okuyamadığı ya da kazandığı okula devam edemediği Türkiye’de, gençlerin en önemli sorunlarından biri olan eğitim alanında gençlere destek sunmayı hedefliyor. Proje kapsamında Nescafé, Türk Eğitim Vakfı  aracılığıyla 81 ilde yüzlerce gence burs ve online eğitim desteği sağlıyor. Bursiyerlere sadece maddi katkı sağlamakla kalmayan marka; gönüllü olarak Nescafé çalışanlarının sağladığı mentorluk desteğiyle gençlere eğitim ve iş hayatında ihtiyaç duydukları rol modelleri sunarak, manevi olarak da yanlarında yer aldığını gösteriyor. 

Türk Eğitim Vakfı  logosu ilk kez bir paket üzerinde kullanıldı
Projenin fark yaratan yönlerinden biri de, Türk Eğitim Vakfı  logosunun ilk kez bir ürünün paketinde kullanılması oldu. Bakkalda en fazla satılan 3 üründen biri olan ve her yıl 55 milyon kişiye ulaşan Nescafé 3ü1 Arada paketlerinde farkındalık yaratma aracı olarak kullanılan Türk Eğitim Vakfı logosu, kampanya boyunca 150 milyondan fazla paket ile tüketiciyle buluştu. Eş zamanlı yürütülen geleneksel 3 paket alana bir paket bedava kampanyası ile de gençlere günlük yaşamlarında sunulan destek sürdürüldü.

“Verdiğimiz destek, paketlerin satın alınmasına bağlı değil. Bu açıdan herkese örnek olmak istedik”

Nestlé Türkiye İçecekler Genel Müdürü Pınar Öney Bilsel, kampanyaya ilişkin değerlendirmesinde, “Nescafé 3ü1 Arada özellikle gençlerin sevgilisi. Biz de Türkiye temsili olarak yapılan Lovemark çalışmasında 6 senedir Türkiye’nin en sevilen kahvesi seçilmemizin bir teşekkürü olarak gençlere yönelik bir proje yapmak istedik. Bunun için eğitim alanındaki en itibarlı kurumlardan olan Türk Eğitim Vakfı ile iş birliğine gittik. Projede önem verdiğimiz unsurlardan biri, maddi desteğimizi satın alınan paketler ile bağlantılandıracak bir kurgu içinde yer almamaktı. Böylece diğer destek olmak isteyen marka ve firmalara da örnek olmak istedik. Bunun yerine yalnızca farkındalığı artırmak için ‘her paket eğitime destek’ dedik. Tüketicilerimize bizim eğitime desteği sağladığımızı aktarırken içtikleri her fincanla onların da bu desteğin bir parçası olduklarını hissetmelerini istedik. Böylece çok severek içtikleri her Nescafé 3ü1 Arada’da lezzeti manevi tatmin ile buluşturduğumuz bir kampanya yaptık” diye konuştu.

“İş birliğimiz farkındalığın yayılmasına ve daha fazla gence destek sunulmasına katkı sağlayacak”

Türk Eğitim Vakfı Genel Müdürü Yıldız Günay ise, “Kurumsal iş birliklerinde dikkat ettiğimiz konuların başında öğrencilerimizi tüm eğitim yolculuklarında destekleyebilmek geliyor. Yalnızca maddi bir yardım sağlayarak, ihtiyacı karşılamanın ötesine geçmeyi önemsiyoruz. Nescafé ile yollarımızı kesiştiren ve el ele güçlü bir şekilde yürümemizi sağlayan da bu tam destek anlayışının ortak olmasıydı. Projede ürünlerin satışından bağımsız olarak sunulan ciddi bir destek paketi var. Bunun içinde en az burslar kadar önemli olan mentorluk çalışması bulunuyor. Nescafé’nin yönetici ve çalışanları kendi profesyonel tecrübelerini paylaşmak üzere birebir Nescafe’nin bursiyerleriyle eşleşiyor. Bunun samimiyet açısından büyük önem taşıdığına inanıyoruz. Nescafé ile iş birliğimiz, farkındalığın daha geniş kesimlere ulaştırılması ve böylece daha fazla ihtiyaç sahibi gence destek sunulmasına katkı sağlayacak” dedi. 

NESCAFÉ Hakkında
NESCAFÉ’nin hikayesi, 1930 yılında Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre laboratuarlarında tam 8 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé” ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan Nescafé, bugün dünyada 150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla Nescafé içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen Nescafé, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası olan Nescafé; Nescafé Gold, Nescafé 3ü1 Arada, Nescafe Xpress, Nescafé Classic ve daha pek çok ürünü ve Nescafé Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine sistemlerinin yanı sıra ev dışı tüketime özel Nescafé Milano ve Nescafé Alegria profesyonel çözümleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.

Türk Eğitim Vakfı Hakkında
Türk Eğitim Vakfı (TEV), 4 Mayıs 1967 tarihinde merhum Vehbi Koç'un önderliğinde eğitime gönül vermiş 205 Türk aydını tarafından kuruldu. Başarılı ve maddi olanakları sınırlı olan öğrencilere burs desteği vererek Türkiye’ye ve insanlığa katkı sağlayacak öncü gençleri ve onların yetişecekleri eğitim sistemini destekleyen TEV, kuruluşundan günümüze yaklaşık 250 bin yurt içi ve iki bin yurt dışı bursu sağladı. Eğitime katkılarını 30 adet eğitim tesisi yaptırarak destekleyen Türk Eğitim Vakfı ayrıca Türkiye’de üstün başarılı ve yüksek potansiyelli öğrencilere ihtiyaç duydukları eğitimi lise düzeyinde sağlamak amacıyla kurulan İnanç Lisesi’ni 2001 yılında devraldı ve okul Türk Eğitim Vakfı İnanç Türkeş Özel Lisesi (TEVİTÖL) adıyla eğitim faaliyetlerini sürdürmektedir. İzmir’de, Trabzon’da ve Ankara’da kız öğrenci yurdu açarak Türk Eğitim Vakfı Öğrenci Yurtları İktisadi İşletmesi bünyesinde faaliyet alanını genişletti.

Bilgi için: 
Mehtap Çakıroğlu Kaynak
Ogilvy Public Relations
[email protected]
+90 530 5807418