Sort by
Sort by

Boy Ve Kilo Ölçümü Yapılarak, Sağlıklı Beslenme Tavsiyeleri Verilen "Nestlé, İyi Beslen Mutlu Yaşa" Etkinliği, Tüm Hızıyla Sürüyor

Basın Bültenleri'ne Geri Dön

"NESTLÉ, İyi Beslen Mutlu Yaşa" Etkinliği, Geleceğin Diyetisyenleriyle Marketinize Geliyor

Nestlé'nin sağlıklı beslenme ve iyi yaşam konusundaki bilincin artırılmasına katkı sağlamak amacıyla Türkiye'nin seçkin hipermarket ve süpermarketlerinde gerçekleştirdiği "Nestlé, İyi Beslen Mutlu Yaşa" etkinliği yoğun ilgi görüyor. BESVAK'ın (Prof. Dr. Ayşe Baysal Beslenme Eğitimi ve Araştırma Vakfı) iş birliği ile üç ay sürecek olan etkinlik kapsamında, 'Beslenme ve Diyetetik' bölümlerinde eğitim alan geleceğin diyetisyen adayları boy ve kilo ölçümü yaparak, sağlıklı beslenme konusunda tavsiyelerde bulunuyor. Etkinlik, 11-25 Şubat tarihleri arasında 12 Kiler mağazasında, 17 Şubat - 3 Mart tarihleri arasında ise 12 Real mağazasında gerçekleştirilecek.

Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé'nin BESVAK ile birlikte başlattığı "Nestlé, İyi Beslen Mutlu Yaşa" etkinliği, tüm hızıyla sürüyor. Nestlé'nin katkısıyla BESVAK eğitim bursu alan 'Beslenme ve Diyetetik' bölümü öğrencilerinin katılımıyla 14 - 27 Ocak 2014 tarihleri arasında CarrefourSa mağazalarında başlayan etkinlik, Türkiye'nin farklı hipermarketleri ve süpermarketlerinde üç ay boyunca devam edecek.

"Nestlé, İyi Beslen Mutlu Yaşa" etkinliği;

11-25 Şubat tarihleri arasında Ulus, Ateştuğla, Başakşehir, Adana Hayalpark, Batıkent, Çorlu 3, Esenkent, Eyüp, Güngören, Haznedar, Kavacık ve Ümraniye Kiler mağazalarında,

17 Şubat – 3 Mart tarihleri arasında Ankara, Etlik, Konya, İzmit, Adana, Antalya, Kartal, Beylikdüzü Tatilya, Ümraniye, Fulya, Bayrampaşa ve Merter Real mağazalarında gerçekleştirilecek.

Geleceğin diyetisyenleri, mağazada kurulan özel stantlarda boy ve kilo ölçümü, vücut kitle endeksi hesaplaması yaparak sağlıklı beslenme konusunda tavsiyelerde bulunuyor. 'Beslenme ve Diyetetik' konusunda eğitim alan yaklaşık 110 öğrencinin görev aldığı etkinliğin toplam 250 bin tüketiciye ulaşılması hedefleniyor. Kampanya ile eş zamanlı olarak Nestlé Türkiye'nin facebook sayfası ve Nestlé, İyi Beslen Mutlu Yaşa Youtube kanalı üzerinden de sağlıklı yaşam bilgilerine ulaşılabiliyor.

Nestlé, 'sağlıklı beslenme ve iyi yaşam' bilincini artırmak için çalışıyor

Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé, 1867'de ilk bebek mamasını bulmasından itibaren beslenme ve iyi yaşam araştırmalarının liderliğini üstlenerek, insanların hayatlarını iyileştirmeye katkıda bulunuyor. Bu çerçevede kurumsal yaklaşımını "Good Food Good Life" olarak  ifade eden Nestlé, dünyanın her yerindeki tüketicilere her zaman ve her koşulda bilimsel araştırmaya dayalı, lezzetli, kaliteli ve güvenilir ürünler sunmayı amaçlıyor. Nestlé'nin global vizyonu, Türkiye'de "Nestlé, İyi Beslen Mutlu Yaşa" sloganıyla tüketicilere ulaştırılıyor. Nestlé, sağlıklı beslenme ve iyi yaşam hakkında tüketicilerin bilinç düzeylerini artırmayı, en büyük önceliği olarak görüyor.

Nestlé Hakkında

Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé'nin temelleri 1867 yılında İsviçre'nin Vevey kasabasında atılır. Kimyager olan şirketin kurucusu Henri Nestlé dünyanın ilk hazır bebek mamasını geliştirir. Farine Lactée" (sütlü un) ismi verilen bu ilk Nestlé ürünü, şirketin insanı ve sağlığı her şartta öncelikli tutma, bilimsel araştırma kalite, güven, gibi temel değerlerinin de bir sembolü olur.

Nestlé,  147 yılda yeni ürünler, yeni kategoriler ile istikrarlı bir şekilde büyümüş ve dünya gıda ve beslenme sektörünün lideri haline gelmiştir. Bugün Nestlé 500'e yakın fabrikası 339,000 çalışanı ile dünyanın neredeyse tüm ülkelerinde faaliyet göstermektedir.

4 kıtada 34 merkezde 5500 kişilik bir ekiple AR-GE çalışmaları yürüten Nestlé,  AR-GE'ye her yıl yaptığı 1, 7 milyar Amerikan Doları yatırımla araştırma geliştirme konusunda da gıda firmaları arasında lider konumdadır. 1909 yılında,  ülkemize giren Nestlé Türkiye'nin en köklü gıda firmasıdır. 1927'de ülkemizin ilk çikolata fabrikasını kurarak üretime başlayan Nestlé,  bugün 12 kategoride 800' ün üzerinde  ürünü ve 50'ye yakın markasıyla faaliyet göstermektedir.

BESVAK Hakkında

Beslenme ve Diyetetik bölümlerinde öğrenim gören dar gelirli öğrencilere burs desteği vermek, bu alanda yapılan bilimsel çalışmaları desteklemek ve halkın sağlıklı beslenme konusunda bilinçlenmesine katkı sağlamak amaçlarıyla 2002 yılında kurulan Prof. Dr. Ayşe Baysal Beslenme Eğitimi ve Araştırma Vakfı (BESVAK), şu anda kendi imkânlarıyla 46 öğrenciye burs sağlıyor. Nestlé'nin desteğiyle burs alan öğrenci sayısı 100'ün üstüne çıkacak.