Gıda ve içecek sektöründe çevrimiçi ve çevrimdışı entegrasyonlu ilk kampanya
Evde derbi keyfinin bileti Nescafé 3ü1 Arada’dan
Nescafé 3ü1 Arada’nın yenilikçi dijital kampanyası ile Digiturk ekranından GETİR uygulamasına yönlendirilen 1000’i aşkın sporsever, buradan sipariş verdikleri Nescafé kahve karışımları paketleri karşılığında 25 Şubat 2019’da oynanan Beşiktaş-Fenerbahçe maçını izlemek üzere ücretsiz Digiturk Play Maç Paketi’nin sahibi oldu.
Yenilikçi ve dinamik yaklaşımını dijital mecraların kullanımında da sürdüren Nescafé 3ü1 Arada, Digiturk ve GETİR uygulaması iş birliğiyle Türkiye’de gıda ve içecek sektöründe ilk özelliği taşıyan bir kampanyaya imza attı. İlk kez belirli kullanıcı profillerine göre segmentasyon yapılarak, dijital yayın platformu üzerinden hedefli ve kişiye özel reklam uygulaması gerçekleştirilen kampanya 25 Şubat 2019’da oynanan ve Digiturk Lig TV’de yayınlanan Beşiktaş-Fenerbahçe maçı vesilesiyle hayata geçirildi.
Kampanyanın 20-23 Şubat 2019 tarihleri arasındaki uygulamasında, Spor & Eğlence Ödemeli Yayıncılık Platformu (Pay TV) ve mobil e-ticaret uygulaması entegrasyonu gerçekleştirildi. Sporsever olup beIN futbol maç paketi olmayan Digiturk aboneleri, televizyon izledikleri sırada ekranda beliren alt bant aracılığıyla cep telefonlarına iletilen SMS üzerinden GETİR mobil e-ticaret uygulamasındaki Nescafé 3ü1 Arada ve maç paketinin bulunduğu kampanya sayfasına yönlendirildi.
Uygulama üzerinden 3 adet Nescafé Kahve Karışımları 10’lu çoklu paket satın alanlara, beIN Sports kanalı üzerinden izleyebilecekleri, 80 TL değerinde Beşiktaş-Fenerbahçemaç paketine ücretsiz sahip oldu. Kampanya, 24-25 Şubat tarihleri arasında, GETİR mobil e-ticaret uygulamasında 50 TL değerinde Digiturk Play haftasonu maç paketi hediyesi ile devam ederken, hedef kitleye hem uygulama hem de Facebook ve Instagram üzerinden hedefleme yapılarak ulaşıldı.
Nescafé 3ü1 Arada’nın yenilikçi kampanyası ile 1.000’i aşkın tekil kullanıcı maç günü Digiturk beIN Sports kanalı veya Digiturk Play Maç paketinden ücretsiz olarak yararlandı. Digiturk ve mobil e-ticaret uygulaması entegrasyonu sağlayan kampanya 37 bin kez görüntülendi. Getir üzerinden 45.234 tekil kullanıcıya ulaşılarak, kampanya hakkında bilgilendirme yapıldı.
KÜNYE
Utku Hasdemir – E-Business Müdürü
Begüm Susar – Kıdemli Dijital Akselerasyon Müdürü
Mert Büyükkoç – Kıdemli Marka Müdürü
Günce Öztürk – Marka Müdür Yardımcısı
Berk Üder - AMVG CEO
Nihan Babek - Digital Direktör
Hande Selim - Digital Stratejist
Cansu Çopuroğlu - İşbirlikleri Müdürü
Özgü Özbek - Pazarlama Uzmanı
Doğukan Ocak - Lead Developer
NESCAFÉ Hakkında
NESCAFE’nin hikayesi, 1930 yılında Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre laboratuarlarında tam 8 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé” ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan Nescafé, bugün dünyada 150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla Nescafé içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen Nescafé, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası olan Nescafé; Nescafé Gold, Nescafé 3ü1 Arada, Nescafe Xpress, Nescafé Classic ve daha pek çok ürünü ve Nescafé Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine sistemlerinin yanı sıra ev dışı tüketime özel Nescafé Milano ve Nescafé Alegria profesyonel çözümleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.