Sort results by
Sort results by

NESCAFÉ Xpress’ten Yaza Eğlenceli Bir Merhaba

Basın Bültenleri'ne Geri Dön

NESCAFÉ Xpress’ten yaza dinamik ve eğlenceli bir merhaba

Kahvenin canlandırıcı etkisi, NESCAFÉ Xpress’in yenilenen paketinin ilham kaynağı oldu

Güneşin içimizi daha çok ısıttığı yazın bu ilk günlerinde NESCAFÉ Xpress yenilenen paketleriyle raflarda yerini alırken, gençleri canlandıracak eğlenceli bir kampanyaya imza atıyor.

NESCAFÉ’nin 80 yılı aşkın kahve uzmanlığını daha görünür kılan yeni NESCAFÉ Xpress kutularında gerçek kahve çekirdeği baskısı kullanılıyor. Kahvenin canlandırıcı etkisini görselleştiren tasarımda kahve çekirdeğinin merkezde yer aldığı enerji ve lezzeti resmeden ışınlar dikkat çekiyor.

Online gerçekleştirilen tüketici araştırmasının sonucunda oluşturulan yeni tasarım yüzde 85 beğeni oranına sahip olurken, tüketiciler tarafından “yeni ve farklı”, “dikkat çekici”, “canlandırıcı” ve “tarz/stil sahibi” olarak nitelendirildi.

Yenilenen paketleriyle gençlerin beklentilerini yakalayan ve hikayesini daha etkili şekilde anlatan NESCAFÉ Xpress, bu yeni dönemi dijital bir kampanya ile de destekliyor. Kampanya filmleri NESCAFÉ Xpress’in en keyifli tüketim anlarını gençlerin çok sevdiği emojilerle ve eğlenceli bir dille anlatıyor.

Film:
https://www.youtube.com/watch?v=Gv9gGRbYk48
https://www.youtube.com/watch?v=yAboITZ2DZw

 

NESCAFÉ Hakkında

NESCAFÉ’nin hikayesi, 1930 yılında Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre laboratuarlarında tam 8 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé” ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan NESCAFÉ, bugün dünyada 150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla NESCAFÉ içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen NESCAFÉ, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası olan NESCAFÉ; NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ 3ü1 Arada, NESCAFÉ Xpress, NESCAFÉ Classic ve daha pek çok ürünü ve NESCAFÉ Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine sistemlerinin yanı sıra ev dışı tüketime özel NESCAFÉ Milano ve NESCAFÉ Alegria profesyonel çözümleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.

Bilgi için:
Mehtap Çakıroğlu Kaynak
Ogilvy Public Relations
[email protected] 
+90 530 5807418