Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nesquik ile her pakette doğal hayatı korumaya destek ol!

Basın Bültenleri'ne Geri Dön

*Yavru yeşil deniz kaplumbağaları Nesquik Kahvaltılık Gevrekler ile denize kavuşuyor!

Nesquik ile her pakette doğal hayatı korumaya destek ol!

Çocuklara sütü sevdiren Nesquik Kahvaltılık Gevrekler, şimdi de hayata geçirdiği yeni sosyal sorumluluk projesiyle yaşamı tehdit altında olan yaban hayvanı türlerine dikkat çekiyor! Nesquik’in, doğal hayatı korumaya yönelik çalışmalarıyla öne çıkan WWF-Türkiye ve National Geographic iş birliği ile desteklediği proje 20.000 yavru yeşil deniz kaplumbağasını daha denize ulaştıracak.

Ekosistemdeki bozulmalar sebebiyle bugün dünyada pek çok canlı türü yok olma tehlikesiyle karşı karşıya kalıyor. Nesquik, küçük yaşlardan itibaren kazanılan doğa ve hayvan sevgisinin çocukların duygusal gelişimlerine olumlu katkı sağladığı bilinciyle çalışmalarına yön veriyor. Çocukların doğayla ilgili farkındalıklarını da artırmayı hedefleyen Nesquik, tüm dünyanın ortak sorunu olan bu konuya dikkat çekmek amacıyla WWF-Türkiye (Doğal Hayatı Koruma Vakfı) ve National Geographic ile önemli bir projeye adım atıyor. WWF -Türkiye’nin Adana’da yer alan Akyatan Yaban Hayatı Geliştirme Sahası’nda on yılı aşkın süredir yürüttüğü çalışmaların bu yılki etabına destek olan Nesquik, 20.000 yavru yeşil deniz kaplumbağasının doğal yaşam alanlarına ulaşmasını sağlayacak. 

Her paketle sen de yaşamı tehdit altında olan hayvanlara destek ol!

Kampanya görseli taşıyan Nesquik ve Corn Flakes kahvaltılık gevrek paketleri satın alan tüketiciler Türkiye’deki yeşil deniz kaplumbağalarının doğal yaşam alanlarına güven içinde kavuşmalarına destek olacak.

Aynı zamanda kampanyalı paketlerde yaşamı tehdit altında olan yabani hayvanlardan panda, kaplan, yunus ve deniz kaplumbağası ile ilgili önemli bilgiler tüketicilerle buluşuyor.

130 yıldır bilginin sınırlarını zorlamak, bilime ve keşfe destek vermek, canlıların soylarının tükenmesini önlemek ve daha ötesini keşfetmek için ilham kaynağı olan National Geographic   ile birlikte hazırlanan  www.birliktekoruyalim.com  web sitesinde de, çocukların ve ailelerin konuyla ilgili farkındalıklarını artıracak içerikler, eğlenceli ve öğretici oyunlar ve pek çok sürpriz yer alıyor.

Websitesinde tüketicilerin satın aldıkları kampanya paketlerini getirip geri dönüşüme katkıda bulunabilecekleri Türkiye genelindeki Migros mağazalarının bilgileri de yer alıyor olacak. Tüketiciler Migros’larda yer alan Müşteri Atık Noktalarına ve ÇEVKO geri dönüşüm kutularına boş ürün paketlerini atarak çevreyi korumaya destek olabilecek. Böylelikle kampanya için üretilen 700 bin paketin geri dönüşüme kazandırılması hedefleniyor.

 

Rakamlarla Türkiye’de yaşamı tehdit altında olan hayvanlar

Deniz Kaplumbağası

  • Okyanuslarda 7 farklı deniz kaplumbağası türü bulunuyor. Bunlardan Pasifik Okyanusu’ndaki deri sırtlı deniz kaplumbağası ve Akdeniz’deki yeşil deniz kaplumbağası kritik düzeyde tehdit altındaki türler arasında yer alıyor.
  • Bir deniz kaplumbağasının yaşam süresi 25-50 yıldır. Akdeniz kıyısındaki dişi yeşil kaplumbağalarının %50’den fazlası Akdeniz kıyılarımıza yuva yapıyor. Son 10 yılda Adana - Akyatan’da 180 bin yavru deniz kaplumbağasının denize ulaşması sağlandı.

Yunus

  • Denizlerimizde mutur, afalina ve tırtak olarak bilinen 3 yunus türü yaşıyor. Yunuslar, yaşam alanlarının kaybı, deniz ve ses kirliliği, kazayla ağlara takılma gibi tehditlerle karşı karşıyalar.
  • Yunusların ağırlıkları ortalama 200 kg’dır.
  • Yunuslar deniz ortamındaki besin piramidinin en üst seviyesinde yer alan canlılardan biridir ve kirlilikten ciddi şekilde zarar görürler.

Nestlé Hakkında:

Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé’nin temelleri 1866 yılında İsviçre’nin Vevey kasabasında atılır. Şirketin kurucusu Henri Nestlé dünyanın ilk hazır bebek mamasını geliştirir. Farine Lactée” adı verilen süt bazlı bebek maması olan bu ilk Nestlé ürünü, şirketin insanı ve sağlığı her şartta öncelikli tutma, bilimsel araştırma kalite, güven, gibi temel değerlerinin de bir sembolü olur.

Nestlé, 150 yılı aşkın bir sürede  yeni ürünler, yeni kategoriler ile istikrarlı bir şekilde büyümüş ve dünya gıda ve beslenme sektörünün lideri haline gelmiştir. Bugün Nestlé 500’e yakın fabrikası 328,000 çalışanı ile dünyanın neredeyse tüm ülkelerinde faaliyet göstermektedir.

4 kıtada 34 merkezde 5000 kişilik bir ekiple AR-GE çalışmaları yürüten Nestlé ve  AR-GE’ye her yıl yaptığı 1,7 milyar doların üzerindeki yatırımla araştırma geliştirme konusunda da gıda firmaları arasında lider konumdadır. 1909 yılında,  ülkemize giren Nestlé Türkiye’nin en köklü gıda firmalarındandır.  1927’de Türkiye’deki ilk çikolata fabrikasını kurarak üretime başlayan Nestlé,  bugün 12 kategoride 800‘ün üzerinde  ürünü ve 50‘ye yakın markasıyla faaliyet göstermektedir. Üretimini Bursa Karacabey ve Bursa Kestel’deki fabrikalarında gerçekleştiren, Nestlé Türkiye’de satılmakta olan ürünlerinin %92’sini Türkiye’de  üretmektedir. 100 yılı aşkın süredir Türkiye’de faaliyet gösteren Nestlé bugün 3800 kişiye doğrudan, 7000’in üzerinde kişiye  dolaylı olarak istihdam sağlamaktadır. Nestlé, Türkiye’deki üretim üssünden başta Ortadoğu ve Kuzey Afrika olmak üzere bölge ülkelerine ihracat gerçekleştirmektedir.

www.nestle.com.tr |www.facebook.com/NestleTurkiye

WWF-Türkiye Hakkında:

WWF-Türkiye dünyanın en büyük, deneyimli ve bağımsız doğa koruma kuruluşlarından WWF’in uluslararası ağının bir parçasıdır. Beş milyonu aşkın destekçiye ve 100’den fazla ülkede etkin bir küresel ağa sahip WWF’in misyonu; dünyanın biyolojik çeşitliliğini koruyarak, yenilenebilir kaynakların sürdürülebilirliğini sağlayarak, kirlilik ve aşırı tüketimin azaltılmasını teşvik ederek gezegenimizin doğal çevresinin bozulmasını durdurmak ve insanın doğayla uyum içinde yaşadığı bir geleceğin kurulmasına katkıda bulunmaktır. www.wwf.org.tr

National Geographic Partners Hakkında

National Geographic Partners LLC (NGP), rakipsiz bir medya değeri portfolyosuyla dünyaya yüksek kaliteli bilim, macera ve keşif içeriği sunmayı misyon edinir. 

NGP, küresel National Geographic televizyon kanallarını (National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Nat Geo Mundo, Nat Geo People) ve National Geographic’in tüm medyasını; National Geographic dergilerini, stüdyolarını, ilgili dijital ve sosyal medya platformlarını, kitaplarını, haritalarını, çocuk medyasını ve seyahat, küresel tecrübeler ve etkinliklerle bağlantılı yan aktivitelerini, arşiv satışlarını, lisans ve e-ticaret çalışmalarını bir araya getirir.

130 yıldır dünyayı anlama ve bilginin sınırlarını zorlama kavramlarını temel ilkesi edinmiş National Geographic, daha ötesini keşfetmek için ilham kaynağı oluyor. Her ay dünyanın 171 ülkesinde 45 dilde 730 milyon kişiye ulaşan NGP, karının %27’sini bilim, keşif, eğitim ve doğal yaşamı koruma alanlarında fon sağlamak üzere kar amacı gütmeyen National Geographic Society’e bağışlıyor. 

Ayrıntılı bilgi için www.nationalgeographic.com‘u ziyaret edebilir yada FacebookTwitterInstagramGoogle+YouTube ve LinkedIn’den sosyal medya kanallarımızı takip edebilirsiniz.