Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nesquik Kahvaltılık Gevrekler İlham Veren Kampanyasıyla Çocukların Hayallerini Besliyor

Basın Bültenleri'ne Geri Dön
Şub 13, 2019

Nesquik ile hayal gücünü besleyen neşeli kahvaltılar

Nesquik Kahvaltılık Gevrekler

İlham Veren Kampanyasıyla Çocukların Hayallerini Besliyor

Çocuklar için kendilerini özgür ve açık şekilde ifade etmekten daha mutluluk verici bir şey yoktur. Çocuklardaki potansiyeli ortaya çıkarmak isteyen Nesquik Kahvaltılık Gevrekler, ilham veren kampanyasıyla çocukların yaratıcılığına destek oluyor. Nesquik Kahvaltılık Gevreklerin “Hayal gücünü besleyin” mottosuyla hayata geçirdiği kampanya kapsamında, promosyonlu Nesquik paketlerinde çocukların kendi tasarımlarını ortaya koyabileceği, boyanabilir kaseler hediye ediliyor.

Çocukların hayal gücü sınırsızdır! Çocukların hayal güçlerini ve yaratıcılıklarını beslemelerine yardım eden Nesquik Kahvaltılık Gevrekler, “Hayal gücünü besleyin” kampanyasıyla çocuklarda hayal gücü kullanımını teşvik ediyor.

Renkli dünyalarını Nesquik Kahvaltılık Gevreklerin hediyesi kaseler üzerine yansıtabilen çocuklar, hediye kaselerini diledikleri etiket ve şekillerle tasarlayarak eğlenirken tasarımlarını diledikleri zaman değiştirme özgürlüğüne sahip oluyor.

Vücudun demir, kalsiyum ve D vitamini ihtiyacının karşılanmasına yardımcı olan Nesquik Kahvaltılık Gevreklerin içeriğinde tam tahıl, 6 vitamin, mineral, lif, kalsiyum ve demir yer alıyor. Geleceği besleyen Nesquik Kahvaltılık Gevrekler, çocukların güne besleyici ve lezzetli bir kahvaltı ile başlangıç yapmalarını, okulda ve sporda kendilerini zinde hissetmelerini sağlıyor.

Nestlé Hakkında:

Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé’nin temelleri 1866 yılında İsviçre’nin Vevey kasabasında atılır. Şirketin kurucusu Henri Nestlé dünyanın ilk hazır bebek mamasını geliştirir. Farine Lactée” adı verilen süt bazlı bebek maması olan bu ilk Nestlé ürünü, şirketin insanı ve sağlığı her şartta öncelikli tutma, bilimsel araştırma kalite, güven, gibi temel değerlerinin de bir sembolü olur.

Nestlé,  150 yılı aşkın bir sürede  yeni ürünler, yeni kategoriler ile istikrarlı bir şekilde büyümüş ve dünya gıda ve beslenme sektörünün lideri haline gelmiştir. Bugün Nestlé 500’e yakın fabrikası 328,000 çalışanı ile dünyanın neredeyse tüm ülkelerinde faaliyet göstermektedir.

4 kıtada 34 merkezde 5000 kişilik bir ekiple AR-GE çalışmaları yürüten Nestlé ve  AR-GE’ye her yıl yaptığı 1,7 milyar doların üzerindeki yatırımla araştırma geliştirme konusunda da gıda firmaları arasında lider konumdadır. 1909 yılında,  ülkemize giren Nestlé Türkiye’nin en köklü gıda firmalarındandır.  1927’de Türkiye’deki ilk çikolata fabrikasını kurarak üretime başlayan Nestlé,  bugün 12 kategoride 800‘ ün üzerinde  ürünü ve 50‘ye yakın markasıyla faaliyet göstermektedir. Üretimini Bursa Karacabey ve Bursa Kestel’deki fabrikalarında gerçekleştiren, Nestlé Türkiye’de satılmakta olan ürünlerinin %92’sini Türkiye’de  üretmektedir. 100 yılı aşkın süredir Türkiye’de faaliyet gösteren Nestlé bugün 3800  kişiye doğrudan, 7000’in üzerinde kişiye  dolaylı olarak istihdam sağlamaktadır. Nestlé, Türkiye’deki üretim üssünden başta Ortadoğu ve Kuzey Afrika olmak üzere bölge ülkelerine ihracat gerçekleştirmektedir.

www.nestle.com.tr |www.facebook.com/NestleTurkiye

Article Type