Ünlü İsimlerden Meme Sağlığı İçin "Kontrol Sende" Çağrısı...

Geri DönEki 12, 2017

 

 

Ünlü isimlerden meme sağlığı için

“Kontrol Sende” çağrısı…

 

  

Nestlé Nesfit’in, Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında, Meme Sağlığı Derneği (MEMEDER) ile işbirliği yaparak gerçekleştirdiği “Kontrol Sende” kampanyası, ünlü isimlerin de desteğiyle daha fazla kadına ulaşıyor.

 

Ebru Akel Sancak, Başak Dizer Tatlıtuğ, Ceylan Çapa, Deniz Marşan, Gizem Hatipoğlu, İdil Yazar, Larissa Gacemer, Merve Oflaz ve Özge Ulusoy gibi isimlerin çağrısıyla başlayan kampanyada, ünlüler, kadınları meme sağlığı konusunda bilinçlendirerek, ufak dokunuşların hayat kurtaracak kadar önemli olduğunu vurguluyor!

 

Kadınların kendi kendini düzenli kontrol etmesi ve yılda bir kez doktor kontrolü, meme sağlığı konusunda bilinçlenmeleri adına önemli bir değişim yaratıyor. Nesfit, “kontrol sende” diyerek seslendiği kadınlara, kendi kendilerine kontrollerini yapabileceklerini ve erken teşhise imkan tanıyan bu kontrolün ileride ortaya çıkabilecek sorunlar karşısında hayat kurtaracak kadar önemli olduğunu hatırlatıyor. Ünlü isimlerin de desteğiyle daha fazla kadına ulaşmayı hedefleyen kampanya aracılığıyla yüzbinlerce kadına meme sağlığının önemi anlatılacak.

 

Kontrol Sende kampanyasına destek olan ünlüler kampanyayla ilgili şunları söyledi:

 

 

Ebru Akel Sancak

Çoğu zaman hayatın yoğunluk ve koşturması içerisinde kendimizi ihmal ediyoruz. Çok küçük ve zaman almayan basit hareketlerle meme kanserine karşı erken teşhise imkan sağlayabilir ve önlemini alabiliriz. Kontrol Sende kampanyası ile kendi kendini muayene etmenin önemi konusunda kadınları bilinçlendirmeye çalışıyoruz. Daha fazla kadında bu bilincin oluşmasına bir katkım olursa ne mutlu bana.

 

Özge Ulusoy

Erken tanı ve etkin tedavi ile meme kanserinden kurtulma şansının yüzde 100’e ulaştığını duyduğumda kendi kendini muayene etmenin önemini bir kez daha anladım. Nesfit’in Kontrol Sende kampanyası aracılığıyla ne kadar fazla kadına ulaşırsak erken tanı ve bilinçlendirmenin o kadar fayda sağlayacağını düşünüyorum. Benim de bunda bir payım olmasından ayrıca mutluluk duyuyorum.

 

Deniz Marşan-Başak Dizer Tatlıtuğ

Moda sektörüne el atarak kendi işimizi kendi ellerimizle kurduk. Bizim tüm geleceğimiz ellerimizde. Şimdi de kadınlara siz de geleceğinizi ellerinize alın ve ellerinizle çok basit birkaç hareketle kendi kontrolünüzü yapın diyoruz.  Kadınların kendi kendini düzenli kontrol etmesi ve yılda bir kez doktor kontrolü, meme sağlığı konusunda hayat kurtaracak kadar önemli. Nesfit’in Kontrol Sende kampanyasıyla kadınlara ellerinin meme sağlığında da ne kadar önemli olduğunu anlatmak için destek oluyoruz.

 

Ceylan Çapa

Hayata tutunmak herkesin kendi elinde. Gün boyunca birçok şekilde kullandığımız ellerimizi ayda bir kez meme kontrolü yapmak için kullanırsak belki de ilerde ortaya çıkabilecek ciddi bir sağlık sorununun önüne geçme şansımız olacak. O yüzden kadınlarda meme sağlığı konusunda davranış değişikliği yaratmak için gerçekleştirilen Kontrol Sende kampanyasında yer almaktan çok mutluyum. Umarım bu kampanyayla daha fazla kadına ulaşılması ve bu bilincin oluşmasına bir katkım olur.

 

 

Gizem Hatipoğlu

Erken tanı kendi kontrolümüzü yaptığımızda o kadar kolay ki… Meme kanserinde erken teşhis için kendi kendini kontrolün taşıdığı önemi öğrendiğimden beri bunu uyguluyorum. Kadınlarda da bu bilinci oluşturmak çok basit olan bu muayeneyi düzenli hale getirmelerini sağlamak için bu kampanyayla ben de tüm kadınlara sesleniyorum: #KontrolSende!

 

Merve Oflaz

Bir hayatı ellerinizle kurtarmak paha biçilemez. Bunun önemini paylaşma fırsatı bulduğum Kontrol Sende kampanyasıyla ben de kadınlara seslenmek istedim. Ellerinizin gücünü hissedin ve kontrolünüzü aksatmayın.

 

Larissa Gacemer

Mutluluğun kaynağı sağlıktan gelir. Sağlıklı bir beden de düzenli olarak kontrol ister. Kendi kendimizi düzenli olarak kontrol ederek meme kanserine karşı erken önlem alabilir ve hastalıktan kurtulma şansımızı arttırabiliriz. Unutmayalım ki meme kanserinde Kontrol Sende!

 

İdil Yazar

Farkındalık hayatımızın her alanında olması gereken bir beceridir. Kendimizi tanımaktır. Bazen kendimizi ikinci plana atıp, kontrolü elden bırakabiliyoruz. Maalesef Türkiye’de her 8 kadından biri meme kanseri. Kontrolü elden bırakmayıp kendi muayenemizi düzenli olarak yaparak meme kanserinde erken teşhis imkanı yaratabiliriz. Kontrol Sende kampanyası aracılığıyla ben de kadınlara basit ama hayat kurtaracak kadar önemli bu bilgiyi hatırlatmak istedim.

 

Her Nesfit paketiyle bir kadın daha meme sağlığı konusunda bilinçleniyor!

 

Kadınları güzel düşünmeye, güzel hareket etmeye ve güzel beslenmeye davet eden Nesfit, dünyada 8 Türkiye’de ise 4 yıldır meme kanserinde erken teşhisin önemine dikkat çekmek için çalışmalar yürütüyor. Nesfit, bu yıl “Kontrol Sende” kampanyasıyla birlikte satışa sunduğu pembe kurdeleye destek paketleriyle tüketiciler adına MEMEDER’e bağış yapıyor. Pembe kurdeleye destek paketlerinden elde edilecek gelirle Nesfit, MEMEDER’in meme sağlığını bilinçlendirme çalışmalarında, 10 bin kadına; erken tanı ve tedavi şansı verecek.

 

Facebook: nestlenesfit.tr

Website: www.nesfit.com.tr

 

 

Ekim Ayı - Meme Kanseri Farkındalık Ayı

2004 yılından bu yana meme kanseri hakkındaki farkındalığı artırmak, erken teşhis ve tedaviyi desteklemek amacıyla ekim ayı tüm dünyada ve Türkiye’de meme kanseri bilinçlendirme ve farkındalık ayı olarak belirlenmiştir. Ay boyunca gerek sivil toplum kuruluşları gerekse Sağlık Bakanlığı tarafından yurt genelinde eğitimler ve bilinçlendirme kampanyaları düzenlenmektedir.

 

Nestlé Hakkında:

Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé’nin temelleri 1866 yılında İsviçre’nin Vevey kasabasında atılır. Şirketin kurucusu Henri Nestlé dünyanın ilk hazır bebek mamasını geliştirir. Farine Lactée” adı verilen süt bazlı bebek maması olan bu ilk Nestlé ürünü, şirketin insanı ve sağlığı her şartta öncelikli tutma, bilimsel araştırma kalite, güven, gibi temel değerlerinin de bir sembolü olur.

 

Nestlé,  150 yılı aşkın bir sürede  yeni ürünler, yeni kategoriler ile istikrarlı bir şekilde büyümüş ve dünya gıda ve beslenme sektörünün lideri haline gelmiştir. Bugün Nestlé 500’e yakın fabrikası 328,000 çalışanı ile dünyanın neredeyse tüm ülkelerinde faaliyet göstermektedir.

 

4 kıtada 34 merkezde 5000 kişilik bir ekiple AR-GE çalışmaları yürüten Nestlé ve  AR-GE’ye her yıl yaptığı 1,7 milyar doların üzerindeki yatırımla araştırma geliştirme konusunda da gıda firmaları arasında lider konumdadır. 1909 yılında,  ülkemize giren Nestlé Türkiye’nin en köklü gıda firmalarındandır.  1927’de Türkiye’deki ilk çikolata fabrikasını kurarak üretime başlayan Nestlé,  bugün 12 kategoride 800‘ ün üzerinde  ürünü ve 50‘ye yakın markasıyla faaliyet göstermektedir. Üretimini Bursa Karacabey ve Bursa Kestel’deki fabrikalarında gerçekleştiren, Nestlé Türkiye’de satılmakta olan ürünlerinin %92’sini Türkiye’de  üretmektedir. 100 yılı aşkın süredir Türkiye’de faaliyet gösteren Nestlé bugün 3800  kişiye doğrudan, 7000’in üzerinde kişiye  dolaylı olarak istihdam sağlamaktadır. Nestlé, Türkiye’deki üretim üssünden başta Ortadoğu ve Kuzey Afrika olmak üzere bölge ülkelerine ihracat gerçekleştirmektedir.

www.nestle.com.tr |www.facebook.com/NestleTurkiye

 

 

Memeder Hakkında

2007 Eylül ayında kurulan Meme Sağlığı Derneği, güncel bilimsel yanı ağırlıkta olan bir dernektir. Bünyesinde konuyla ilgili pek çok farklı uzmanın yanı sıra hem sağlıklı hem de meme kanserli kadınları barındıran dernek, kadınların daha sağlıklı olması için “halkla iç içe olmayı” misyon edinmiştir.

Bu kapsamda Ekim 2007 tarihinde başlayan Bahçeşehir Tarama Programı ile rutin aralıklarla 11 bin 144 kadın mamografi taramasından geçmiştir. Gerekli durumda 3 bin 427 kadına ultrasonografi taraması, görülen şüphe üzerine ise 189 kadına biyopsi yapılmıştır. Bu tarama ve rutin kontroller içinde 106 kadına erken evre meme kanseri teşhisi konularak, gerekli tedavilerde destek olunmuştur.

http://memeder.org/

 

 

 

 

Bilgi için

Özlem Bulut

Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı

0212 282 40 85 / 0530 955 11 67

ozlem.bulut@essance-istanbul.com