Sort by
Sort by

İş Stratejimiz

Bahçe gurme ürünleriyle yemek pişiren aşçı

Uzun zamandır şirketimizin hem paydaşlarımız hem de toplum için değer yaratarak uzun vadede başarılı olabileceğine inanıyoruz. Tüketicilerimiz için operasyonel çevikliğe ve uygulamadaki mükemmelliğe sürekli odaklanarak değer yaratıyoruz.

Tüketici ihtiyaçlarını karşılamak ve tüketici tercihlerinde heyecan yaratmak için ürün tekliflerimizi durmadan geliştiriyoruz. Hızlı inovasyon, operasyonel verimlilik ve kaynak tahsisi yoluyla dengeli bir finansal büyüme arayışı için çalışıyoruz. Uzun vadeli stratejimiz, tutarlı ve sürdürülebilir başarıyı korumamızı sağlıyor.

İyi beslen, iyi yaşa. Enerjimizi ve kaynaklarımızı, gıdanın gücünü açığa çıkarmanın insanların ve evcil hayvanların yaşamlarında en büyük farkı oluşturabileceği, çevreyi koruyabileceği ve geliştirebileceği ve hissedarlarımız ile diğer paydaşlarımız için önemli bir değer yaratabileceği yerlere odaklıyoruz. Tüketiciler ve gezegen için doğru ürünlere olan talep giderek artıyor ve iyi bir işin kapılarını açıyor. Bu doğrultuda biz de iyilik peşinde ilerliyoruz.

 

Değer yaratma modelimiz

 

Sürekli büyüme

Hem coğrafya hem de kategori açısından çeşitlendirilmiş bir portföyümüz bulunuyor. Çevikliğimiz ile birlikte küresel, bölgesel ve yerel markalar geliştirmemiz uzun vadeli finansal performansımıza katkıda bulunuyor. Amacımız, hızlı inovasyon, pazar payı kazanımları ve portföy yönetimi yoluyla orta tek haneli bir organik büyüme oranını sürdürmek.

 

Stratejimiz iş başında

  • Güvenilir markalarımız
    Küresel simgelerden yerel favorilere kadar 2.000'den fazla markamız bulunuyor. Ürün portföyümüzü ve kanal stratejilerimizi uyarlamak için perakende ortamındaki müşterilerle ortaklık kurarak, yerel damak zevklerine ve tercihlere göre yeni ürünleri özelleştirmek için küresel markalarımızdan yararlanıyoruz.
    strateji-milo-kartı hakkında
  • İnovasyon
    Yeni fikirleri hızla test edip piyasaya sürerken, son derece farklılaştırılmış inovasyonlardan oluşan bir çalışma düzeni inşa etmek büyümemizi destekliyor. Odak noktamız, artan trendleri öngörerek ve insanların değişen farklı ihtiyaç ve tercihlerini karşılayarak lezzetli, besleyici, uygun fiyatlı ve sürdürülebilir ürünler sunmak ve aynı zamanda gelişmiş çevresel ayak izine sahip çözümlere yatırım yapmak.
    Bilim insanları
  • Uygun fiyatlı, erişilebilir beslenme
    Uygun fiyatlı, erişilebilir ürünler sunmamızın amacı, düşük gelirli tüketicilere besin değeri sağlayan yüksek kaliteli gıda ürünlerini uygun bir maliyetle ve uygun bir formatta sunmak. Uygun fiyatlı ve erişilebilir ürünlerimizin çoğu, “dört büyük” mikro besinden en az biriyle güçlendirildi: demir, iyot, A vitamini ve çinko. Gelişmekte olan pazarlarda uygun fiyatlı, erişilebilir ürünlerin satışları artıyor ve buradaki satışların neredeyse beşte birini oluşturuyor.
    strateji-beslenme-kartı hakkında
  • Premium ürünler
    Ürün kategorilerimiz genelinde, yaratıcı keşif, tüketici içgörüsü, öncü beslenme bilimi ve mutfak mükemmelliği ile pazara farklı ve katma değerli yenilikler getiriyoruz. Bu yenilikler, markalarımıza olan ilgi düzeyini güçlendirmeye ve kategori büyümesi içn fırsatlara dönüşmeye yardımcı oluyor. Premium tekliflerimiz Grup satışlarının yaklaşık %30'unu temsil ediyor.
    Fincanda Nespresso
  • Artırılmış dijitalleşme
    Veri ve teknoloji önemli bir rekabet avantajı kaynağı. Coğrafyalar ve kategoriler arasında değerli verilerin kilidini açarak kesintisiz bir tüketici deneyimi ve kanalsız ticaret sistemi oluşturuyoruz. E-ticaret önceliklerimiz arasında yer alıyor; tüm pazarlarda ve kategorilerde performansımızı artırmak istiyoruz. Yapay zeka ve uzaktan yardım, üretim sahalarımızda ve tedarik zincirlerimizde daha çevik ve esnek olmamızı sağlıyor; günümüz dünyasında bu giderek daha önemli hale geliyor.
    Dijitalleşme
  • Ortak değer yaratma
    Uzun soluklu çalışmalarda bulunuyor, odaklanarak hareket ediyor ve hem toplum hem de hissedarlarımız için anlamlı bir ölçekte değer yaratmak üzere küresel kaynakları yerel bilgi birikimiyle harmanlıyoruz. Bunu yapıyoruz çünkü işin iyilik peşinde ilerlemesi gerektiğine inanıyoruz. Ortak değer yaratma taahhüdümüz, portföyümüzde net sıfır sera gazı emisyonu, onarıcı tarım, yüzde 100 ormansızlaşmadan arındırılmış tedarik zincirleri, sürdürülebilir paketleme ve iyileştirilmiş beslenmeye yönelik ilerlememizle gösteriliyor.
    Bitkileri sulamak