Sabah şekerleri ve sabah zombilerinin ortak noktası:
Günün ilk kahvesi Nescafé Classic
Nescafé’nin yeni dijital kampanyası “Sabahları Sen Kimsin?” güne farklı şekillerde başlayanların ruh hallerine eğlenceli bir ayna tutuyor. Altı farklı sabah halinin ortak noktası ise hepsinde günün bir fincan Nescafé Classic ile başlaması.
Nescafé “Sabahları Sen Kimsin?” kampanyası ile kahveseverleri, sabahları nasıl bir enerjiyle uyandıklarını düşünmeye davet ediyor. Dijital kanallarda yayınlanan kampanya filmleri altı farklı ruh halini esprili bir şekilde anlatıyor.
Kampanyada sabah büyük bir coşku ve enerjiyle uyananlar “Sabah Şekeri”, aksiliği biraz ağır basanlar “Tersinden Kalkan”, bir türlü ayılamayanlar “Sabah Zombisi”, yatakla vedalaşmakta zorlananlar “5 Dakika Daha’cı”, geç kalmadan evden çıkmak uğruna amansız bir koşturmaca içine girenler “Apar Toparlanan” ve sabah mahmurluğu nedir bilmeyen sporcu ruhlar ise “Sabah Rekortmenleri” olarak niteleniyor.
Sabaha farklı başlasalar da herkes için günün ilk kahvesinin Nescafé Classic olduğunu vurgulayan kampanya kapsamında bu hallerden dördü için özel tasarlanan Nescafé Classic paketleri de raflarda yerini aldı.
“Sabahları sen kimsin?” sorusunun yanıtını merak edenler kampanyanın https://www.nescafe.com/tr/ web sitesinde kendilerini test edebiliyor.
FİLMLER: https://www.youtube.com/watch?v=XuO_5KcoosY&list=PLzQOkcA9zI8O6_O9R8IHfo3tmVLWm0zxV
KÜNYE:
Reklamveren: Nestlé Türkiye / NESCAFÉ
Reklamveren Ekip: Tunç Akbayar, Duygu Serpil, Burcu Orhun, Defne Yağcı
Reklam Ajansı: SesliHarfler Linked by Isobar
Yaratıcı Grup Başkanı: Semih Altıner
Yaratıcı Grup: Gökhan Koşar, Atıl Önder, Erhan Balkan, Irmak Barbarosoğlu
Müşteri İlişkileri Direktörü: Eldem Çulpan
Marka Yöneticisi: Gözde Günebak, Duygu Paylaşmak
Sosyal Medya Direktörü: Damla Bal
Sosyal Medya Yönetimi: Berdan Özdemir
Ajans Prodüktörü: Muzaffer Yiğit
Prodüksiyon Şirketi: Mental Film
Yönetmen: Kuntay Alpman
Medya Ajansı: Mindshare
NESCAFÉ Hakkında
NESCAFE’nin hikayesi, 1930 yılında Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre laboratuarlarında tam 8 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé” ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan Nescafé, bugün dünyada 150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla Nescafé içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen Nescafé, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası olan Nescafé; Nescafé Gold, Nescafé 3ü1 Arada, Nescafe Xpress, Nescafé Classic ve daha pek çok ürünü ve Nescafé Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine sistemlerinin yanı sıra ev dışı tüketime özel Nescafé Milano ve Nescafé Alegria profesyonel çözümleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.