Sort results by
Sort results by

NESCAFÉ Xpress 19 Mayıs kutlamalarını eve taşıdı!

Basın Bültenleri'ne Geri Dön

NESCAFÉ Xpress 19 Mayıs kutlamalarını eve taşıdı!

Gençler 19 Mayıs Online Yürüyüşünde buluştu

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı için bir araya gelemeyen gençler, NESCAFÉ Xpress’in hayata geçirdiği online yürüyüşte buluştu.

Evde olsak da bayramda gençlik enerjisini harekete geçirmek isteyen NESCAFÉ Xpress, 19 Mayıs Online Yürüyüşü’nü, sosyal medya hesaplarından yaptığı #YürüyelimArkadaşlar çağrısıyla başlattı. Kutlamanın bir parçası olmak isteyenlerin evde çekip Instagram Story’lerinde paylaştığı yürüyüş videoları, NESCAFÉ Xpress hesabında büyük bir yürüyüşe dönüştü.

Film:
https://www.youtube.com/watch?v=EQ8ndxTe60Q

NESCAFÉ Hakkında
NESCAFÉ’nin hikayesi, 1930 yılında Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre laboratuarlarında tam 8 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé” ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan NESCAFÉ, bugün dünyada 150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla NESCAFÉ içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen NESCAFÉ, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası olan NESCAFÉ; NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ 3ü1 Arada, NESCAFÉ Xpress, NESCAFÉ Classic ve daha pek çok ürünü ve NESCAFÉ Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine sistemlerinin yanı sıra ev dışı tüketime özel NESCAFÉ Milano ve NESCAFÉ Alegria profesyonel çözümleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.

Bilgi için:
Mehtap Çakıroğlu Kaynak
Ogilvy Public Relations
[email protected] 
+90 530 5807418