Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Paşabahçe Nestlé’nin global bardak tedarikçisi oldu

Basın Bültenleri'ne Geri Dön
Mar 12, 2019

Paşabahçe Nestlé’nin global bardak tedarikçisi oldu

Tüm dünyada [YG1] Nescafé GOLD keyfine Paşabahçe’nin Türkiye’de ürettiği bardaklar eşlik edecek

Paşabahçe, geçen yıl yenilerek daha zengin bir aroma ve daha yumuşak bir içimle gurme keyfi sunan Nescafé GOLD için kullanılan özel cam bardakların tek global tedarikçisi/global tedarikçilerinden biri oldu. İlk etapta aralarında Çin, Sırbistan, Romanya, Fas ve İtalya’nın da bulunduğu toplam 25 ülke için yıllık yaklaşık 3 milyon bardak üretimi gerçekleştirilecek.

Cumhuriyetin ilk sanayi yatırımlarından biri olan çikolata fabrikasını 1927 yılında Feriköy’de açarak Türkiye ekonomisine inancını ortaya koyan Nestlé Türkiye, bugün 4 fabrikasından 20’yi aşkın ülkeye ihracat yaparken, iş ortaklarının da Nestlé dünyasına ihracatını destekleyen adımlar atıyor.

Nestlé Türkiye ve Paşabahçe Cam Sanayii arasında sürdürülen görüşmelerin ardından Nestlé’nin tanımlı global tedarikçilerinden biri haline gelen Paşabahçe, Nescafé Gold için kullanılan özel cam bardakların tek üreticisi/tüm dünyadaki XX üreticisinden biri oldu. Paşabahçe bu kapsamda aralarında Türkiye’nin yanı sıra Çin, Sırbistan, Romanya, Fas ve İtalya’nın bulunduğu toplam 25 ülke için yıllık yaklaşık 3 milyonluk bardak üretecek.

Nestlé Türkiye İçecekler Grubu Genel Müdürü Pınar Öney Bilsel, konuya ilişkin değerlendirmesinde, “Nestlé olarak 110 yılı aşkın süredir bulunduğumuz Türkiye pazarında 20’yi aşkın ülkeye ihracat yapıyor, 3.800 kişiye doğrudan istihdam sağlıyoruz. Oluşturduğumuz ekosistemle Türkiye ekonomisine kendi faaliyetlerimizin ötesinde de destek sağlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Örneğin yerli hammadde kullanımına öncelik veriyor, burada yüzde 92’lik bir orana sahip bulunuyoruz. Türkiye’nin öncü ve en prestijli sanayi kuruluşlarından biri olarak gördüğümüz Paşabahçe ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğini de çok değerli buluyoruz. 2018 yılında Türkiye için 250 bin adetlik bir alım gerçekleştirdikten sonra bu yıl için alım miktarımızı ikiye katladık. Aynı zamanda Paşabahçe’yi Nestlé’nin global tedarikçisi haline getirerek, tüm dünyanın Nescafé Gold keyfine Türkiye’de üretilen cam bardakların eşlik etmesine ön ayak olduk” diye konuştu.

Paşabahçe Pazarlama & Satış Başkan Yardımcısı Ertan Kurt ise, XXXXXXXX

NESCAFÉ Hakkında

NESCAFE’nin hikayesi, 1930 yılında Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre laboratuarlarında tam 8 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé” ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan Nescafé, bugün dünyada 150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla Nescafé içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen Nescafé, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası olan Nescafé; Nescafé Gold, Nescafé 3ü1 Arada, Nescafe Xpress, Nescafé Classic ve daha pek çok ürünü ve Nescafé Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine sistemlerinin yanı sıra ev dışı tüketime özel Nescafé Milano ve Nescafé Alegria profesyonel çözümleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.


 [YG1]İlk etapta 25 ülkede üretim yapılıyor şeklinde anladık. Talep doğrultusunda tüm Nescafé pazarlarında üretim yapılacak mı? Bu nedenle “tüm dünyada” ifadesini kullandık.

Article Type