“Bunu Sen İstedin” iletişimi ile NESCAFÉ Xpress Şeker İlavesiz iki yeni ürüne imza attı
Son dönemde kahveseverlerden çeşitli vesilelerle kendisine ulaşan şekersiz soğuk kahve talebinden yola çıkan NESCAFÉ Xpress, iki yeni ürün seçeneğiyle tüketicilerin karşısına çıktı: Kahvesini sütlü sevenlere Şeker İlavesiz ve Tatlandırıcısız NESCAFÉ Xpress Café Latte, sade sevenlere Şeker İlavesiz ve Tatlandırıcısız NESCAFÉ Xpress Americano.
NESCAFÉ Xpress yeni ürünleri hem TV ve dijital reklam filmlerinde hem de sosyal medya kanallarında “Bunu sen istedin!” söylemini merkeze alan bir kampanya ile tanıttı.
Film:
Künye:
Reklamveren: Nestlé Türkiye / Nescafé Xpress
Reklam Ajansı: Roy+Teddy
Prodüksiyon Şirketi: Noise Film
Yönetmen: Polat Korkmazel
NESCAFÉ Hakkında
NESCAFÉ’nin hikayesi, 1930 yılında Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre laboratuarlarında tam 8 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé” ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan NESCAFÉ, bugün dünyada 150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla NESCAFÉ içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen NESCAFÉ, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası olan NESCAFÉ; NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ 3ü1 Arada, NESCAFÉ Xpress, NESCAFÉ Classic ve daha pek çok ürünü ve NESCAFÉ Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine sistemlerinin yanı sıra ev dışı tüketime özel NESCAFÉ Milano ve NESCAFÉ Alegria profesyonel çözümleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.
Bilgi için:
Mehtap Çakıroğlu Kaynak
Ogilvy Public Relations