Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

6. kez “Türkiye’nin en sevilen suyu” olan Erikli, 2021 Deneyim Liderleri arasında

Türkiye'nin en sevilen suyu
Basın Bültenleri'ne Geri Dön

Erikli, Türkiye’nin Lovemark’ları 2021 araştırmasında Ambalajlı Su Kategorisi’nde bir kez daha Türkiye’nin en sevilen suyu seçildi. Böylece Ipsos tarafından MediaCat için gerçekleştirilen araştırmada tüketicilerin yaptığı değerlendirmeler sonucunda Erikli 6. kez üst üste “En Sevilen Marka”, yani “Lovemark” oldu.

Erikli ayrıca Türkiye’de ilk kez Global Bilgi tarafından Fast Company için yürütülen ve farklı sektörlerde hizmet veren markaların, müşteri gözünden, müşteri deneyimi olgunluk düzeylerini ölçen Deneyim Liderleri araştırmasında da tüketicilerin gönlünün lideri oldu.

Ipsos tarafından MediaCat için gerçekleştirilen Türkiye’nin Lovemark’ları araştırmasında tüketicilerin yaptığı değerlendirmeler sonucunda “En Sevilen Marka” yani “Lovemark” belirleniyor. Erikli, Türkiye’nin Lovemark’ları 2021 araştırmasında beklenti ve ihtiyaçları karşılama, akla ilk gelme, markaya duyulan yakınlık, asla vazgeçilemeyen ve en sevilen marka olma kriterleri açısından Ambalajlı Su Kategorisi’nde altıncı kez üst üste en sevilen su markası seçilerek büyük bir başarıya imza attı.

Alışveriş deneyimi tüketicilerin marka seçimlerinde giderek daha çok önem kazanıyor. Bu bağlamda markaların tüketiciye sundukları deneyimi değerlendirmek ve Deneyim Liderlerini belirlemek için harekete geçen Fast Company Dergisi, geçen yıl Turkcell Global Bilgi ile birlikte başlattığı “Müşteri Deneyimi Araştırması”nın ikincisini yayımladı. 6 bin 319 kişinin 15 bin 130 markayı değerlendirdiği araştırmada Şişe/Damacana Su kategorisinde Erikli Deneyim Lideri oldu.

Erikli Su ve Meşrubat Genel Müdürü Michel Beneventi, konuyla ile ilgili şunları dile getirdi: “Altı senedir üst üste Ambalajlı Su Kategorisi’nde Türkiye’nin en sevilen suyu seçilmekten gurur ve mutluluk duyuyoruz. Bu başarıda tüketicilerimizle kurduğumuz gönül bağının yanı sıra sürdürülebilirlik çabalarımızın da etkisi olduğunu düşünüyorum. Çünkü iklim değişikliği ile karşı karşıya kaldığımız bu dönemde sadece ürün kalitesi değil, markaların gezegenin geleceğine yönelik tutumu da tüketicilerin satın alma kararlarını etkiliyor. Tüketiciler sorumlu faaliyet gösteren markalara yöneliyorlar. Biz, suyu şişelediğimiz her yerde toplumun ve doğanın gelişmesine katkı sağlayarak su kaynaklarını korumayı hedefliyor, çevreye bıraktığımız etkiyi sıfırlamak için çalışıyoruz. Tüm bu başarılarımızın ardındaki en değerli gücümüz olan Erikli ailesine ve bizi bu sevgiye layık gören Erikli severlere teşekkür ederim.”

Sürdürülebilirlik odağıyla Erikli, cam şişeli ürünlerinin yanı sıra pet şişelerde de 1 litrelik Erikli’lerden başlayarak kademeli olarak %50’si geri dönüştürülmüş malzemeye geçiyor. Sevilen su markası, 2025 yılına kadar kullandığı tüm ambalajların geri dönüştürülebilir ve yeniden kullanılabilir olmasını, 2030 yılına kadar ise etkin toplama yöntemleri geliştirerek ürettiği kadar plastik şişeyi geri toplamayı hedefliyor. Erikli ayrıca çok yeni, meskeni olarak gördüğü Uludağ’ın doğal zenginliklerini korumak için ‘Korumamız Gerekli!’ hareketini başlattı.