Sort by
Sort by

Nescafé Classic ile yeniden uyandılar

Basın Bültenleri'ne Geri Dön

Nescafé Classic ile yeniden uyandılar

Nescafé Classic’in hepimizin yeni güne nasıl başladığını anlatan dijital kampanyası “Sabahları Sen Kimsin?” ikinci sezonuyla devam ediyor.

Kampanya geçen yıl kahveseverleri “Tersinden Kalkanlar”, “Sabah Zombileri”, “5 Dakika Dahacılar”, “Sabah Şekerleri”, “Sabah Rekortmenleri” ve “Apar Toparlananlar” karakterleriyle tanıştırmıştı.

Yeni sezonda “Alarm Kapatma”, “Yataktan Çıkma”, “Esneme”, “Güneşi Selamlama”, “Hazırlanma”, “Evden Çıkma” ve “Toplu Taşıma” konseptlerinde hazırlanan 7 farklı film ile karakterlerin sabah hallerini eğlenceli bir dille anlatılıyor.

KÜNYE: 
Reklamveren: Nestlé Türkiye / NESCAFÉ
Reklamveren Ekip: Tunç Akbayar, Duygu Serpil, Melih Kumcu
Reklam Ajansı: Isobar Türkiye
Kreatif Direktör: Semih Altıner
Yaratıcı Grup: Gökhan Koşar, Erhan Balkan, Can Akalın, Baki Özçelik, Cangül Türkmen
Müşteri İlişkileri Direktörü: Eldem Çulpan
Marka Yöneticisi: Sera Duru, Melis Tangör
Sosyal Medya Yönetimi: Berdan Özdemir
Ajans Prodüktörü: Muzaffer Yiğit
Prodüksiyon Şirketi: Mental Film
Yönetmen: Kuntay Alpman
Medya Ajansı: Mindshare

NESCAFÉ Hakkında
NESCAFÉ’nin hikayesi, 1930 yılında Brezilya Hükümeti’nin Nestlé’ye başvurması ile başladı. Nestlé’nin mucitlerinden Max Morgenthaler, ekibiyle, kahvenin doğallığını koruyarak sadece su eklenmesiyle kaliteli bir fincan kahve yapabilmenin yolunu aradı. İsviçre laboratuarlarında tam 8 yıl süren uzun araştırmalar sonunda cevabı buldular. Bu yeni ürüne “Nestlé” ve “Café” kelimelerinin birleşmesinden oluşan “Nescafé” ismi verildi. İlk defa 1938’de İsviçre’de satışa sunulan Nescafé, bugün dünyada 150’den fazla ülkede satılıyor ve her saniyede 5500 fincandan fazla Nescafé içiliyor. Sürekli gelişen yenilikçi teknoloji ile özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden üretilen Nescafé, Türkiye’de ve dünyada milyonlarca tüketicinin ilk tercihi. Türkiye’de çözünebilir kahve pazarının lider markası olan Nescafé; Nescafé Gold, Nescafé 3ü1 Arada, Nescafe Xpress, Nescafé Classic ve daha pek çok ürünü ve Nescafé Dolce Gusto gibi yenilikçi kahve makine sistemlerinin yanı sıra ev dışı tüketime özel Nescafé Milano ve Nescafé Alegria profesyonel çözümleri ile milyonlarca tüketiciye eşsiz bir kahve deneyimi sunuyor.

Bilgi için:
Mehtap Çakıroğlu Kaynak
Ogilvy Public Relations
[email protected] 
+90 530 5807418