Nescafé 3ü1 Arada, “İç Bi’ Nescafé Kendine Gel” kampanyası dahilinde tüketicilerin dalgınlık hikayelerini dinledi, hemen kendilerine gelebilmeleri için de Getir üzerinden Nescafé 3ü1 Arada hediye kodu tanımladı. 5 bin kişinin dalgınlık hikayelerini paylaştığı ve dakikalar içerisinde kendine getirildiği kampanya, sosyal medya üzerinden 3,9 milyon kişiye ulaştı.
Dijital platformları her zaman aktif olarak kullanan Nescafé 3ü1 Arada, yine farklı ve eğlenceli bir iletişim kampanyasına imza attı. Nescafé 3ü1 Arada “İç Bi’ Nescafé Kendine Gel” kampanyası kapsamında tüketicilerle Covid-19 döneminde de yakın temas kurmak amacıyla Whatssapp üzerinden bir Dalgınlık Hattı kurdu. Marka bu oluşumla tüketicilerden günlük hayatlarında yaptıkları dalgınlıkları kendilerine anlatmalarını istedi. Bu alışılmamış deneyim sayesinde tüketicilerle birebir sıcak bir bağ kurulurken, gerçekleştirilen e-ticaret kurgusuyla da hatta ulaşan kişilerin Nescafé 3ü1 Arada ile hemen kendine gelmesi amaçlandı.
Marka, Nescafé 3ü1 Arada’nın Whastapp Dalgınlık Hattı’na ulaşıp dalgınlıklarını anlatan tüketicilerle eğlenceli ve sıcak konuşmalar gerçekleştirdi. Hemen bir Nescafé 3ü1 Arada içip kendilerine gelmelerini sağlamak için dijital platformların gücünden faydalanan Nescafé, Getir ile iş birliği yaptı. Bu anlaşmayla Whatsapp’tan ulaşan tüketicilere Getir üzerinden yapacakları siparişlerde kullanabilecekleri Nescafé 3ü1 Arada hediye kodu verildi.
Sosyal medya iş birlikleri ile de kampanyanın toplamda 3,9 milyon kişiye ulaşması sağlandı. Whatsapp Dalgınlık Hattı’nda ise tam 5 bin kişi dalgınlık hikayelerini paylaştı. Nescafé de “İç Bi’ Nescafé Kendine Gel” diyerek 3ü1 Arada ile dakikalar içerisinde bu 5 bin kişiyi kendine getirdi.